- Art - Reyane

Po snad nekonečné době jsem tu zase s další kresbou, která byla stvořena na papír. Už dlouho jsem o ní plánovala napsat článek, jen jsem se k tomu prostě... neměla. :D




Na obrázku uvidíte elfku, konkrétněji mou night elfku ve WoWku, třídou hunter, za kterou jsem kdysi hrála a se kterou stvořím snad i nějaký ten kratší příběh, protože už mám nápad x3




Zde vidíte úplně první náčrt tužkou. Rozhodla jsem se, že jí nechám vlasy vlát ve větru a doufala jsem, že to nebude vypadt tak strašně. :D



Lineart jsem udělala černou fixou. Strašná chyba, když chcete použít vodovky - rozpíjí se. Raději tuš.
Na nápad mne přivedla tvorba Absolute Amy - určitě se na odkaz podívejte, její tvorba se s tou mou vůbec nemůže srovnávat :DD



Začala jsem vybarvovat a hned mi došlo, že se fixa rozpíjí - jejda. Ale docela se mi povedlo namíchat barvy tak, aby k již nepoužívané postavě docela seděli, takže mám radost ^^



Zde jsem už nahradila dřívější rozpité čáry novými, jelikož barva zaschla. Avšak stále jsem nebyla nějak spokojená - přestože barva kůže dopadla přesně tak, jak jsem potřebovala, a to jen díky ubrouskům, kterými jsem přebytečnou barvu odstraňovala. 



Nakonec jsem bílou gelovkou dodala odlesky a brzy nabyla pocitu, že to dopadlo strašně xD Ale nyní, když to pozoruji, uznávám, že zas až tak hrozné to také není! :3
Ale při další malbě jsem se z chyb, které vidím, poučila, takže se těšte na budoucí článek v rubrice! :3 

Komentáře

  1. Moc se líbí tvůj styl, je absolutně úžasný :3 Ráda bych se jenom zeptala, jak pracuješ s anilinkami- prosím, řekni mi všechno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně je smíchám s vodou a pak je kapesníkem hodně brzy stírám z obrázku, aby nebyly tolik nápadné, aby měly trochu té... pastelovosti. To je celé moje kouzlo xD A děkuju moc x33

      Vymazat
  2. Bože... To sa dá urobiť na papiery? OwO To ako??? Vodovky?! Fakt?! Výborne s nimi pracuješ. :33 I love it!!!
    Fanfikcia o WoW? Idem o tom informovať Will, tá je do toho maniak. :D

    Ami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, děkuju, děkuju moc x3 Dokážeš vážně hrozně hezky zvedat svými komentáři náladu x33

      Vymazat
  3. Júúú, fialová :D Páči sa mi to, máš to krásne vytieňované a fantasy :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se ti povedla! :) Skvělá práce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ti vděčná za tak pěkná slova! x3

      Vymazat

Okomentovat

Co nejdříve na tvůj komentář odpovím, děkuji za něj! :3

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vzpomínky z vyhaslé hvězdy

S anilinkama v ruce~